حرفه وکالت اروپای غربی
نوشته شده توسط : لوکس

وکیل ملکی در مشهد

قرون وسطی

پس از سقوط امپراتوری روم غربی و آغاز قرون وسطی اولیه ، حرفه وکالت اروپای غربی سقوط کرد. همانطور که جیمز براندیج توضیح داده است: "[تا سال 1140 ، هیچ کس در اروپای غربی نمی تواند به درستی به عنوان وکیل حرفه ای یا کانونیست حرفه ای در هر چیزی مانند مفهوم مدرن اصطلاح" حرفه ای "توصیف شود. "با این حال ، از سال 1150 به بعد ، تعداد کمی اما در حال افزایش مردان در حقوق شرعی متخصص شدند ، اما فقط در جهت پیشبرد سایر اهداف شغلی ، مانند خدمت به کلیسای کاتولیک به عنوان کشیش. با این حال ، از سال 1190 تا 1230 ، تغییر مهمی رخ داد که در آن برخی از مردان به عنوان یک حرفه مادام العمر شروع به فعالیت در قانون کانون کردند.

بازگشت حرفه وکالت با تلاش های مجدد کلیسا و دولت برای تنظیم آن مشخص شد. در سال 1231 ، دو شورای فرانسوی مقرر کردند که وکلا باید قبل از تمرین در دادگاه های اسقف در مناطق خود سوگند یاد کنند و یک سوگند مشابه توسط جانشین پاپ در لندن در 1237 اعلام شد. در همان دهه ، امپراتور امپراتوری مقدس روم ، فردریک دوم ، پادشاه پادشاهی سیسیل ، سوگند مشابهی را در دادگاه های مدنی خود اعمال کرد. تا سال 1250 ، هسته حرفه وکالت جدید به وضوح شکل گرفته بود. روند جدید حرفه ای شدن با پیشنهاد جنجالی در شورای دوم لیون در سال 1275 به پایان رسید که همه دادگاههای کلیسایی باید به سوگند پذیرش نیاز داشته باشند.

اگرچه توسط شورا تصویب نشد ، اما در بسیاری از چنین دادگاه هایی در سرتاسر اروپا بسیار تأثیرگذار بود. دادگاههای مدنی در انگلستان نیز به روند حرفه ای شدن پیوستند. در سال 1275 قانونی وضع شد که برای وکلای حرفه ای متهم به فریب ، مجازات تعیین می کرد و در سال 1280 دادگاه شهردار شهر لندن مقرراتی را در مورد روشهای پذیرش ، از جمله اجرای سوگند ، اعلام کرد. و در سال 1345 ، تاج فرانسه فرمان پادشاهی را ابلاغ کرد که 24 قانون را در مورد وکیل مدافع وضع می کرد ، از این تعداد 12 قانون برای سوگند آنها ادغام شد.





:: برچسب‌ها: وکیل ملکی در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: